Відповідно до Указу Президента України №31/2020 від 30 січня 2020 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні», Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти) та плану роботи Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського 20 жовтня 2020 року о 15:00 на блозі «Розвиток творчої дитини. Інформаційно-комунікаційні технології» та YouTube-каналі будуть розміщені матеріали із заходу Online meeting з теми: «STEM – своїми руками та головою. Чому математика важлива?».
У відео представлено практичні напрацювання кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті, відділу роботи з обдарованими учнями нашого інституту, працівників Національного університету «Чернігівська політехніка» та інших освітян України.
Надані матеріали будуть корисні вчителям, які впроваджують STEM-освіту, ведуть проєкти та займаються з обдарованими учнями, а також методистам РМК (ММК, ММЦ, ЦПР), ОТГ, які відповідальні за роботу з обдарованими учнями.
Мета заходу: поглиблення знань про STEM-освіту як засобу розвитку здібностей та обдарувань учнів, компетентностей з природничо-математичних дисциплін; визначення місця математичних знань при виконанні інженерних досліджень та проєктів; обмін досвідом та обговорення науково-методичних підходів; ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).
Дмитро ПОКРИШЕНЬ: Математика у тригранній призмі
Валентика СОРОКА: Системи числення та їх застосування до розв’язування задач
Павло ДАВИДЕНКО: Чому математика важлива (на прикладі заняття з робототехніки)?
Юрій КРАСНОВИД: Роль технічної творчості в навчальному процесі
Оксана МУХІНА: Математична грамотність у контексті STEM-освіти
Людмила РЕМИДОВСЬКА: Створення STEM-середовища в закладах освіти області
Оксана РУДИЧ: Значення інтелектуальних змагань у контексті STEM-освіти
Ольга СИРОТІНА, Лариса КУКСА: Сільськогосподарські машини, математика та освітня робототехніка в початковій школі
Ольга СИРОТІНА: Піщана казка
Тетяна РОЄВА: Управління розвитком STEM-мислення в учнів початкової школи
Володимир БАЗИЛЕВИЧ: Чи потрібна програмісту математика?
Олександр ВЕЛІГОРСЬКИЙ: Математика для Arduino
Немає коментарів:
Дописати коментар