понеділок, 26 жовтня 2020 р.

STEM – своїми руками та головою. Чому математика важлива?

 Відповідно до Указу Президента України №31/2020 від 30 січня 2020 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні», Концепції розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)  та плану роботи Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського 20 жовтня 2020 року о 15:00 на блозі «Розвиток творчої дитини. Інформаційно-комунікаційні технології» та YouTube-каналі будуть розміщені матеріали із заходу Online meeting з теми: «STEM – своїми руками та головою. Чому математика важлива?».

У відео представлено практичні напрацювання кафедри природничо-математичних дисциплін та ІКТ в освіті, відділу роботи з обдарованими учнями нашого інституту, працівників Національного університету «Чернігівська політехніка» та інших освітян України.

Надані матеріали будуть корисні вчителям, які впроваджують STEM-освіту, ведуть проєкти та займаються з обдарованими учнями, а також методистам РМК (ММК, ММЦ, ЦПР), ОТГ, які відповідальні за роботу з обдарованими учнями. 

Мета заходу: поглиблення знань про STEM-освіту як засобу розвитку здібностей та обдарувань учнів, компетентностей з природничо-математичних дисциплін; визначення місця математичних знань при виконанні інженерних досліджень та проєктів; обмін досвідом та обговорення науково-методичних підходів; ознайомлення педагогів з інноваційними технологіями, необхідними для реалізації концептуальних засад розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти).


Андрій ДАВИДЕНКО: Дослідження, відкриття, творчість не без математики

Дмитро ПОКРИШЕНЬ: Математика у тригранній призмі


Валентика СОРОКА: Системи числення та їх застосування до розв’язування задач


Павло ДАВИДЕНКО: Чому математика важлива (на прикладі заняття з робототехніки)?


Юрій КРАСНОВИД: Роль технічної творчості в навчальному процесі


Оксана МУХІНА: Математична грамотність у контексті STEM-освіти


Людмила РЕМИДОВСЬКА: Створення STEM-середовища в закладах освіти області


Оксана РУДИЧ: Значення інтелектуальних змагань у контексті STEM-освіти


Ольга СИРОТІНА, Лариса КУКСА: Сільськогосподарські машини, математика та освітня робототехніка в початковій школі


Ольга СИРОТІНА: Піщана казка


Тетяна РОЄВА: Управління розвитком STEM-мислення в учнів початкової школи

Володимир БАЗИЛЕВИЧ: Чи потрібна програмісту математика?


Олександр ВЕЛІГОРСЬКИЙ: Математика для Arduino


Немає коментарів:

Дописати коментар